♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

11.08.2011

about me about me




saya budak yg bkulit itam manis k . bukan putih . yg putih tuu sebab suka pkai bedak 10 inci tebal . haha . nak putih la KATE KO !

suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air "

suka men fb 25 jam shari sebab dye best . aku tambah 1 jam sebab sukati aku lah .

suka derhaka kat kucing aku iaitu lion boo , itam kayu manis , ciko bontot besar , mojojo mini coop (mini koperasi) , mama itam kayu manis dan lava gunung berapi .

suka nyanyi kuat kuat smpai hujung kampong ley dgor sore aku bak mus kumpulan MAY.

suka makan coklat . xkesah lah coklat ape2 pon . mmg aku baham puas puas *ayat cam len macam jek . haha

suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku .

suka bersolek sebab aku punye pasal la . duet aku nak bli mascara , eyeliner & gincu sume . ade aku gune duet korg *tetibe jek nk mrah ni pahal plak fyza nih.

suka bcakap bcakap && bcakap sepuas hati aku sampai au digelar sebagai "nenek joyah kepochi".

tak suka org yg suke cakap belakang padahal aku sendiri pon suke cakap belakang . wakaka . nak cakap ngumpat bior depan aku . nnti aku pura pura tak dengar k .

tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN .

tak suka ngan kasot tumit tinggi sebab dye wat kan aku nampak tua . haha . pesal plak ekk ? sebab nt kaki aku saket la . tp raye ni aku nak bli kasot tumit tinggi lah . wee

tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment