♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

1.24.2012

tragedi kat roller blade



Bercuti kat umah kawan kat Taiping 4 hari 3 malam memang syok gile la . sepanjang ada kat umah dia asek bjalan tanpa henti . hari first mase tu hari sabtu kitorang p Taiping Central . shopping baju and main kasot roda sampai lebam2 tangan and kaki . best kot . aku dah gian nak main bende alah tu . haha .

mase aku and kawan2 aku ngah main roller blade tu tetibe ade dak blagak main laju2 macam handal sangat wat aksi semua lah . ehhh meluat nye aku tengok . macam kau sorang je rety men bende alah tu . aku pon rety la derr . aku siap leh wat shuffle ag aw kalo men bende alah tu . haa just aku malas nak tunjuk jek . hah ! sambong balik cerita . lepas tu dia main tlampau laju dia langgar selonggok budak perempuan yang xberapa rety main sampai jatoh . alamak . dia teros blah pastu angkat tangan jek . amboi . senang nye hati wat orang camtu . pastu dia continue main balik and disebabkan tlalu laju , dia terlanggar budak sorang and dia lost control teros dia terantok kat dinding . pew ! kuat kot . aku tercengang la . pastu aku tengok mate die dah lain .

badan dia gigil2 . aku ingat budak tu dah nak mati . aku jerit la soh tlg and pggil ambulans . pekerja yg kerja kat ctu leh gelak leh wat selenge plak an . cube kalo engkau yg kene ? pastu aku wat bodo . ape prasaan kau . choihh . nak kene pnampar ape . pastu aku tengok budak tu makin lame makin terok . ade guard dtg kejot dia soh bngun tapi still begitu juga . aku dah risau dah kalo jd pape ke . hmm . xlame lepas tu dia sedar . haa syukur lah . pastu dia p mana aku pon xtw . beberapa minit kemudian , dia main balik roller blade tu . aiseyy memang xsedar diri punye olang la lu mamat . kalo aku , aku blah blah blah dari ctu jugak . hik3 . tu je la cter best xbest aku . huhu



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment