♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

3.27.2011

♥ hangout with friend & pergaduhan with member ♥


kuar petang tadi g makan petang ngan maz & nora kat kdai kek . best nyer dapat kuar . kalo x , aku cam dok bwah tempurung kelape jek . mase aku g pantai bandar tadi , aku tserempak ngan fozie . WHAT ! tekejot aku ble tsrempak ngn dye . cute gler muke dye . aiyak ! haha . tp aku xlayan pon . haha . wat bodoh suda la . tgok2 dye follow aku ke mane ajek aku g . aiyaa . ape seyh . dye tnye la aku macam2 . tgok2 dye ley parking sebelah moto aku . member2 aku tggalkan aku sorg ngan dye . so , aku layankan je la . dye asek pndg aku , aku pon bengang tahap gaban la . haha . da la td aku xcntek ! bengang bengang bengang ! xbrape lame kemudian , zulfan buncit dating . WHAT !! NO !! da la aku xnk jumpe dye . aduii . dye pndang aku cam ape jek . menyampah pon ader gak . xlame lpas 2 aku kate aku nk balek . dyorg pon balek la . da sampai umah , zulfan mesej aku .

mesej mesej dye berbunyi begini ~

zulfan : yela jumpe ngan pozi je . ngan kite xnk xpe r .
aku    : mne de . xprasan pozi pon td . dy tgor baru aku tgor .
zulfan : am yela .
aku    : tdi da jumpe kire ok la tu .
zulfan : ok . tp sy rase cm nk blsah dye jek tdy .
aku    : nape plak ?
zulfan : sy mmg xpuas aty ngan dye .
aku    : asal plak ?
zulfan : dye yg crik pcal . sme la ngan awk .
aku    : nape plak aku ?
zulfan : xde pe .
aku    : cakap la !!
zulfan : xnk .
aku    : sukati ko la !!
zulfan : k .

pew ! rase cm nk tibai jek mamat tu . nk gado ngan fozie pcal aku . mende seyh . cm budak budak .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment