♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

3.23.2011

♥ result spm && adiah ku ♥


aku suke ngan result aku walaupon xsehebad budak budak pandai . kire bangge la gak dapat result yang baek . xde yg fail or gagal . haha . clean jea . korg nk tau aku dapat bape A ? aku dapat 3A 5B 1C . haha . okay la tu ek . my mother give me RM30 . suke aku . haha . dapat adiah dari my mother . ayah aku plak kate nk ape . aku cakap la aku nak HANDPHONE C3 WANE PINK .

 aiyoo hahaha . mampuih duet bapak aku kne kuar dek nk bg aku adiah . haha . aku xkesah la nk bg aku pape pon . yg penting result aku gempak dari pcubaan spm yg lalu . hehe . tak sabar nk tuntut RM50 kt cikgu PD ngn sdare aku , FADIL RM40 yg tertunggak 2 tahon . haha . jadi nyer RM120 inggit la . hahaha . kaye aku nih .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment