♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

6.16.2011

♥ ragam manusia yang bawak moto ♥




best first time keje kat tempat baru . tokey pon baek org nye . keje akku layan org yg nak bli barang jek & suke pandang moto lalu lalang . aku tengok tabiat org yg bawak moto ny macam2 hal . ader yg kangkang bwak moto , ader yg bongkok sabut , ader yg bawak senget sebelah , ader yg tonggek bukan maen  dan sebagai nye . bile aku tengok gurl bawak moto , dyorg bukan maen SOMBONG , JUAL MAHAL , BONGKAK & COVER CUN !  haha . kalo lelaki plak bawak moto , gerenti nak tunjuk macho dengan bunyi moto cam tong pecah , pandang kiri kanan sweet sweet anak dare org & mak org sekali . macam2 hal & prangai manusia aku ley nmpak kat atas jalan ni . seronok keje tadi . dapat ramai kawan , rehat 2 kali & sebagai nye .

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment