♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

6.19.2011

♥ saket aty ♥


saket aty aku ary ni ! keje da la penat . waktu rehat da la sejam . pastu kene balek umah yg jaoh tuh . penat lah . duet blanje pon bg 5 ingit shari . giler ape ! da la lapo . xkn nk bli rotii 2 ? balek umah ingat ader makanan , rupenyer hampeh haram jadah xde ! aku suke tepon orang tapi sorg pon xnak angkat . aku mesej orang sorg pon xnak balas . balas pon lembab ! puas aku tunggu . aku tepon orang banyak kali , tapi rety nak call balek . kedekot babi sial !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment