♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

11.10.2011

♥ kecian kat seorang budak perempuan ♥



aku kesian kat sorg budak perempuan ni . die couple xsmpai sebulan pon dengan pakwe die dalam 3mggu je kot camtu la . die dak mersing gak sme lah ngn pakwe die . aku suke tgok kemesraan dyorg tapi entah camne tah dyorg leh tkar status ke SINGLE . aku bace lah status dyorg . masing2 sdeh masing2 sakit hati & masing2 kecewe .

aku kecian tgok budak perempuan ni sbb dye asyik sdeh jea . dye kate dye okay . tapi aku tau isi hati dye . aku dah pnah rase cmne yg die rase . dye kate semua salah dye tapi aku tau bukan salah dye tapi salah yg si bf ny . aku tgok profile bdak laki ni dye letak pic dye ngn gurl mane tah siap berlove love bagai . aku pon pelik lah kn . sekejap gler dye dapat pengganti . yg budak perempuan ni setia . dye xwall ngn laki len dye xberlove2 ngn laki len tapi aku tau bile dye tgok gambar tu mzt hati dye hancur gler . aku tau prasaan dye cmne mase dye tgok pic tu . dye siap cmnt kat pic tu cakap “tu adek agkat” padahal bukan adek agkat . kawan si bf tu td cakap tu awek dye . aiyak ? aku mmg sdeh gler la tgok budak perempuan tu . kecian gler .

die xdelete friend pon ngn si bf nye td tapi dye nak tgok jek profile bf dye tu supaya dye leh lepas rindu . aku pon pnah rase weh camne budak perempuan tu rase . walaupon si bf nye tu xlayan budak perempuan tu tapi bdak perempuan tu ttap layan die macam bese macam tunggul kayu . kecian weh aku tgok die . tapi xpe yea . u can get the better one from him . aku tau prasaan kau .



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment