♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

11.25.2011

♥ he is everything for me ♥


kite kenal pastu kite suke sama suke masa first kenal . aku ngorat kau dulu and itu perkara yg memalukan bagi aku sebab aku yg ngorat kau . tapi aku tebal muke sebab aku suke dekat kau . kau layan aku baik sangat , prihatin sangat , ambik berat sangat . tapi lepas berape bulan kite kenal, aku wat salah kat kau sampai kau hilang percaya dekat aku. aku puas pujuk kau supaya kau pecaye kat aku balik . tapi kau makin benci aku . aku merayu bagai nak rak supaya kau xtinggal aku . tapi kau anggap aku kawan jek.

kau cakap kau benci aku sangat tapi aku cube buat kau happy . buat kau gelak . mase aritu aku tepon kau wat super saver . memang puas cakap 1 jam tanpe henti . kau cakap sepatah sepatah tapi aku cakap banyak banyak . aku xkesah kau balas pendek2 . yg penting kau balas . minggu lepas kite xgadoh seminggu pon . aku happy giler. Tapi tadi kau cakap aku penipu . aku xtipu kau pon . tapi entah lah . die xcaya cakap aku . die kate aku jaoh sebab tu die xkan pcaye kat aku . aku paham . dah lebih 5 kali kot aku nangis pasal die . tapi die xsuke kat aku, aku xleh pakse . aku kene paham prasaan die . kalo aku pakse mesti die makin benci . aku terime je lah.

die cakap die suke pompuan pandai . die kate aku pndai bi . aku kalau mesej ngn dye mmg speaking ngn die . tapi die satu pon xpaham ape yg aku cakap. Hik3 . lawak la . aku pon tpakse lah translate kat die . die kate dye xrety speaking sbb tu aku ajar . aku cakap aku nak jadi lecturer . die kate dye nak kawin ngn lecturer . aku simpan ag mesej die tu . die nak jadi polis . tapi die cakap tangan die bengkok . nvm la . bnyak bhgian polis selain bhgian jenayah . aku support kau yea . aku sehari xmesej kau xtepon kau macam nak giler . xtentu arah dalam bilik sebab xmesej kau sehari . betol aku sayang kat kau . tapi xpe lah kalau camtu . kalau betollah kau dah benci aku, benci lah . aku xkesah. hmm its very hurt. I still love u and I miss u so badly 



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment