♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

11.29.2011

♥ i will miss him and our memory ♥


Hm susah nak lupekan bende and kenangan yang lepas . aku teringat dekat si dia bile aku terdengar lagu Rindu Serindu Rindunya . aku dengar macam nak menangis jek bile tringat kat die . kalo la aku xwat masalah mzt die ok jek ngan aku sampai skarang . lagu tu banyak makne kan ? aku penah bg lagu tu kt kau kan ? kau kate lagu ny sdap gak . wey mmg sdap pn . spe kate xsdap r ? kih2 . rindu nak gelak besar2 cam dulu . rindu nak manje2 cm dlu . rindunye aii . aku pnah kc lirik lagu tu kat kau tok ko paham maksod lagu tu . best kan ? tapi tu sume dh jd kenangan . tinggal kenangan jela . aku redha die pergi and allah yg mnntukan nya . its okey I forgive him 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment