♥ tak suka makan sayur pasal sayur bluekkk ! pahit nak mampos ! xsedap . kalo bli burger mesti aku korek2 burger tu pastu buang . org kedai burger 2 pon kate aku nih MENAKUTKAN ♥ suka bawak moto bapak aku jalan2 sambil langgor lecak ngan lumpur sampai digelar bapak aku sebagai " kerbau air " ♥ suka moto LC 135 tp xmampu nak bli sebab moto wave nak letak mana kalo da bli LC 135 . nak kne hempok ngn bapak aku . ♥ tak suka ngan serangga halus seperti semot , nyamok , tebuan , lebah , bende yg terbang2 halus2 tu && sebagai nye yg kecik2 lah . kalo aku tjumpe mmg aku jerit sampai new zealand ley dgor . i hate that ♥

11.30.2011

♥ lelaki suke perempuan yg begini :) ♥

lelaki suke perempuan yang macam nie :
cakap jujur penting nok . kalo koje nk mnipu org jek bek toksah couple .
suke senyum paling menawan hati dyorg.
tak sombong and bodoh sombong . dah la bodoh, sombong plak tu .
pandai masak mmg laki hg sayang smpai bile2 lah . ibu ckp air tgn pompuan mmg power . haha
low profile and xmnunjuk nunjuk .
of course la baik . kalo cantik hati cantik lah muke nye . tapi kalo buruk hati buruk lah muke nye . xgitu .
lemah lembut dari segi percakapan and tubuh badan . bukan macam zapin yea .
bukan queen control . bior lah kat laki hang tu . dye nak kuar mnom ngan kawan pon salah . ape kes ?
lelaki suke pompuan yg suke ckp teros terang . toksah nak berkias2 plak.
jgn ckp bende yg mrepek . cth nye : “knape lelaki ade bulu kaki?” xke bodoh namenye tu.
setia itu penting . kalo suke curang namenye xsetia . haha
matured tapi ade mase nye la kot . kalo aku jujurnye aku ni prangai cm budak2 sbb aku pnye sukelah . kalo matured sgt org mzt bosan kan ? haha
jgn nak garang sgt lah tapi aku akui aku garang . hehehe
jangan nak skema sgt lah . aku pon mnyampah gak kalo lyan dak2 skema ni .
ambik berat itu penting sbb nt dye pkir yg kite ny syg la kat die . hik hik hik
lelaki suke perempuan yg menjaga adab sebagai perempuan . korg nak ke awek korg prangai macam bohsia ? nak ? xnak kan ? haaa toksah dok campor ngn pompuan prangai cm gitu la .
jangan nak mengikis duit laki hang . hang pkir la dye pon xde duit . pndg harta watpe . pandg hati cukup . aiyooyoo

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment